poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Newsy.

1. Harry śni o zabawie w chowanego ze swoją dziewczyną
2.Zayn uw.ielbia gorącą czekolade
3. Louis ukradł posąg gęsi z hotelu w Szwecji. "To był pierwszy raz gdy poczułem coś do zwierzęcia"
4. Niall używa dezodorantu Lynx
5. Wszyscy chłopcy oglądają serial "Przyjaciele''
6. Harry: Caroline miała naprawdę okropny oddech gdy się całowaliśmy, powinna używać do tego tic-tac'ów. Tic-tac Flack { Flack to jej nazwisko } - tak ją nazywałem . milutki był xd
7.Harry pracował raz, jako ratownik
8. Harry: Nieważne czy będę miał podbite oko czy złamaną rękę dla dziewczyny. Ważne, żeby ona wciąż była przy mnie po tym wszystkim co się zdarzy
9.Niall potrafi ruszać nosem jak królik
10.Liam był harcerzem w dzieciństwie
11. Kiedyś chłopaki mięli marchewki ze swoimi twarzami na nich. Liam dostał tą największą bo jest najwyższy a że Niall jest najchudszy jego marchewkę ucięto w połowie
12. Harry: jeśli nie odpisuje ci przez 30 sekund to dlatego że jestem zajęty, a nie dlatego że sekretnie fantazjuje o twojej przyjaciółce czy coś
13.chłopcy golą się wzajemnie gdy śpią
14. Jeśli Zayn twierdzi że fanka jest słodka, wpycha głowę zaraz koło jej głowy gdy robią sobie zdjęcie
15. Gdyby Zayn mógł być jakimś zwierzęciem, byłby rekinem. "Chciałbym być rekinem bo nie umiem pływać, a chciałbym umieć."
16.Liam ma fobie do łyżek od około 10 lat
17.Harry: wydaję mi się że ludzie powinni bardziej pomyśleć zanim napiszą coś na tt
18.fanka na tt do Harrego: kocham Louis'a Tomlison'a , bardziej od Ciebie. a Harry na to : '' jak śmiesz ''
19.kiedy Zayn był mały to ' ratował ' szczeniaki i zabierał je  do domu , ale jegomama nigdy nie zgadzała się żeby je zostawić
20.włosy Zayn'a mają 6 cm długości

tumblr_m8ag4laVTo1rd6wt7o1_500.gif
Fakty <3
Nigdy nie mówiłem że robienie właściwych rzeczy jest łatwe - Harry.

Niall woli gdy fani pytają go o to jak minął mu dzień niż gdy proszą go o zaobserwowanie.

Jedynym powodem dla którego noszę paski jest to że sekretnie chciałbym być zebrą - Louis. 

Podczas ceremonii zamknięcia Igrzysk Olimpijskich, chłopcy wystąpią na czwartym miejscu.

Chłopcy będą mentorami jednego australijskiego zespołu.

One Direction uplasowało się na 6 miejscu listy "Najwspanialszych Boysbandów Wszechczasów". ^_^

Gdyby Zayn był dziewczyną, umawiał by się z Channingiem Tatumem.

Chłopcy w Teen Choice Awards zwyciężyli w kategoriach "Piosenka miłosna", "Letnie gwiazdy muzyczne: Grupa" i "Przełomowa grupa". 

Liam płakał za każdym razem gdy jego mama szła z nim do fryzjera na ścięcie/podcięcie włosów. 

Hazza zazwyczaj nosi pod swoimi czapkami opaskę. 

Louis zaczyna głuchnąć na prawe ucho z powodu krzyków fanów.( takie fanki to nie fanki, biedak)

Raz Niall i jego tata ogolili sobie nogi woskiem w celach charytatywnych.

Nie pozwól chłopakowi sprawić że poczujesz się brzydka bo nieważne co się stanie, jesteś piękna z nim czy bez niego - Zayn.

Ostatnio Zayn pokazał środkowy palec paparazzi.(bad boy)
8.jpg

Liam miał przed swoim domem fanów o północy. Jedna z fanek napisała mu koło drzwi: "I slept on your door step - Cassie" co znaczy "Spałam pod twoimi drzwiami - Cassie"

Reporter: Gdybyś był włóczęgą, co było by napisane na twojej kartce? Zayn: Nie mam łóżka, mogę spać w twoim?

Dziewczyny które nie kochają Niall'a są tymi dziewczynami, które nie wiedzą jak wybierać chłopaków - Harry. 

Nienawidzę gdy widzę chłopaka obrażającego dziewczynę albo który jest dla niej zły, natychmiast myślę sobie że byłoby jej lepiej ze mną - Niall. 

Rysowałem kota i Liam zapytał czemu rysuję żyrafę - Harry. :)

Reporter: Który z Was umawiał się z 32 latką? Harry: Nie mam pojęcia o czym ty mówisz.

Niall ma więcej obserwujących niż mieszka ludzi w Irlandii. 

Krążyły plotki że Danielle i Liam są zaręczeni, okazały się one fałszywe. Jednak Liam i Dan zamieszkali ze sobą. 

Po tym jak Liam i Zayn rozpięli Harry'emu koszulę, Hazza nosi pod koszulami podkoszulek. 

Ja i Liam bawiliśmy się w walkę w naszym tourbusie. W pewnym momencie przypadkowo uderzyłem go bardzo mocno butem w twarz.. On tylko stał tam i robił: GRRRR. - Harry.

Harry trzymał na koncercie plakat z napisem: "pocałuj mnie, jestem legalny".

Harry nienawidzi dziewczyn które plują/spluwają.

Reporter: Jaka jest jedna rzecz, która zawsze potrafi wywołać uśmiech na twojej twarzy? Zayn: Kiedy rozmawiam z moją siostrą, to gdy słyszę jej głos.. 

Raz Harry szeptał coś do Niall'a na koncercie, a kamera ujęła to jakby się całowali. Później mówiono o tym w wiadomościach. 

Z chłopaków, to Zayn miał najwięcej dziewczyn. 

Ulubioną piosenką Eda Sheerana chłopaków jest The A-Team. (Niall śpiewa ją na koncercie )




Podczas pierwszej randki Liam'a i Danielle, Liam nie chciał jej pocałować. Gdy Danielle spytała dlaczego, ten powiedział że nie chciał tylko z tego skorzystać. 

Starałem się grać słodkiego żeby uniknąć kłopotów.. Moja mama to zauważyła ale to wciąż działa - Harry.


Reporter: Masz jakieś fobie? Louis: Dorastanie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

One Direction